23A: CELEBREM SANT JORDI ’22

El passat divendres, 22 d’abril de 2022 tot l’alumnat i l’equip docent de l’escola Santa Agnès vam celebrar Sant Jordi i el dia del llibre.

Durant el matí, en les primeres hores, les diferents classes van realitzar una manualitat de Sant Jordi. Tot després, vam sortir a esmorzar i a gaudir del Bosc Màgic dels Llibres, un espai per fomentar el gust de la lectura, on els llibres van inundar el parc d’històries i aventures. Això va ser possible gràcies a l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) que ens va ajudar a organitzar-ho.

A la tarda, vam celebrar els Jocs Florals. La directora va fer entrega als guanyadors/es dels premis als millors textos literaris de cada classe i, a més, vam poder gaudir de la presència d’Antoni Argent, autor i coordinador del projecte “Cap Infant Sense Conte“, a qui li donem les gràcies per haver regalat i signat un llibre per a cada nen i nena de l’escola.

Ho vam passar d’allò més bé i aquí teniu un recull d’imatges de tot el dia.

Esperem us agradi!!