Aquest curs, a la nostra escola, estem participant en el projecte eTwinning, una iniciativa europea que fomenta la col·laboració entre centres educatius de diferents països mitjançant l’ús de les tecnologies digitals. A través d’aquesta plataforma, l’alumnat i el professorat poden treballar conjuntament en projectes innovadors, compartir experiències i conèixer altres cultures, tot potenciant l’aprenentatge de llengües estrangeres i les competències digitals. Estem molt il·lusionats de formar part d’aquesta experiència enriquidora!
TIPS FOR A SAFETY USE OF THE INTERNET
Els nostres alumnes han creat un cartell en anglès per il·lustrar 5 consells importants per fer un ús correcte i segur d’Internet. Els consells inclouen:
- Don’t send photos to strangers – És important no enviar fotos a persones que no coneixem.
- Don’t download programs without an adult’s permission – Mai descarreguis programes sense demanar l’autorització d’un adult de confiança.
- Don’t share personal information with strangers – No comparteixis mai informació personal amb desconeguts.
- Don’t reply to strange messages – Si reps missatges sospitosos o estranys, no els contestis.
- Don’t share your passwords with anyone, except family – Les contrasenyes són privades, només les pots compartir amb membres de la teva família.
Volem compartir amb vosaltres el vídeo que ens ha enviat l’escola grega, on ens expliquen i ens mostren la seva escola, el seu entorn i alguns detalls molt interessants sobre la seva cultura i costums. També hem creat un vídeo per compartir amb ells, on mostrem la nostra escola, la seva localització i altres coses d’interès sobre la nostra comunitat. Estem molt contents d’aquest intercanvi i de poder aprendre més els uns dels altres!
Els alumnes de 3r han preparat aquest vídeo per als nostres amics grecs, on els preguntem sobre la situació de l’aigua a Grècia. Estem molt interessats a conèixer la seva realitat i les seves experiències. Ara esperem les seves respostes i també les seves preguntes sobre la situació de l’aigua a Espanya. Junts podem aprendre més sobre aquest recurs tan important!
Us presentem aquesta breu presentació sobre la nostra població i el seu entorn. A més, introduïm un dels principals desafiaments dels últims anys: la problemàtica de l’aigua. Aquesta presentació l’hem compartit amb els nostres amics grecs, amb qui estem treballant en un projecte conjunt, perquè coneguin la nostra situació i puguin compartir la seva experiència.
We present this short presentation about our town and its surroundings. Additionally, we introduce one of the main challenges in recent years: the water issue. We have shared this presentation with our Greek friends, with whom we are collaborating on a joint project, so they can understand our situation and share their own experiences.
Els alumnes de 3r han treballat en equip per crear pòsters amb un missatge de conscienciació sobre l’ús responsable de l’aigua. A través de la creativitat i el treball en grup, han reflexionat sobre la importància de preservar aquest recurs essencial per al nostre planeta. Una gran iniciativa per fomentar valors de sostenibilitat i responsabilitat!
The 3rd-grade students have worked in teams to design posters with a message about responsible water use. Through creativity and teamwork, they have reflected on the importance of preserving this essential resource for our planet. A great initiative to promote sustainability and responsibility!




