SORTIDA AL RIU CONGOST

El passat 26 de novembre l’alumnat de Cicle Superior va fer una visita al riu Congost.
L’activitat es va dividir en dues parts. Una part va consistir a fer un recorregut per la zona per poder fer observació i identificació d’ocells amb binocles i l’altra part… Llegeix més»

Nàufrags

El passat dimecres 20 de novembre, els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è van anar a veure una obra de teatre a l’Auditori de la Roca titulada Nàufrags.
Era una obra que barrejava l’humor i feia una picada d’ullet a l’art de ser pallasso.

Tractava sobre… Llegeix més»

A 2n Escrivim i enviem cartes

A llarg del primer trimestre, l’alumnat de segon ha treballat “la carta” a l’estona d’expressió escrita. A partir de les bases d’orientació, han après com redactar un escrit d’aquest tipus. Dilluns passat van llençar a la bústia la carta que han escrit a la seva… Llegeix més»