Visita Montse Balada i Montse Panero a l’escola!

El passat 2 de maig l’autora Montse Balada i la conta contes Montse Panero ens van fer una visita a l’escola.

Els nens i nenes de cicle inicial i educació infantil van gaudir d’una estona divertida entorn els contes “L’elefant Mainú i l’amistat” i “La cercadora de Tresors”.

Els alumnes de segon van fer una sorpresa a la Montse Panero. A les sessions de biblioteca han inventat un llibre joc barrejant l’essència de dos llibres molt coneguts ” Un llibre” de l’ Hervé Tullet i ” Tots els petons del món ” de la Montse Panero”, creant un llibre joc amb el Tonet de protagonista.

Va ser molt maco el moment en que li vam regalar una còpia d’aquesta creació perquè es va emocionar molt. Ens va explicar que aquest llibre és molt especial per ella.

Us deixem un recull de fotografies, esperem que us agradin tant com a nosaltres.

També usus presentem… ” Juguem amb en Tonet” creat pels alumnes de 2n A i 2n B.