Hort

Aquest curs s’ha programat i temporitzat diferents activitats a l’hort per cada cicle per tal d’acostar l’hort i el seu conreu o tots els alumnes de l’escola dins del projecte del nostre Hort.

Els alumnes de cicle inicial realitzaran, dins l’àrea de Medi i com a projecte interdisciplinari, un treball per continuar treballant el nostre hort escolar, col·laborant en  la seva preparació, passant per fer planter, plantar les especies vegetals que corresponguin a cada estació de l’any i recollint els fruits.

Per altra banda, els alumnes de parvulari també hi aniran, de tant en tant, per tal d’anar observant l’evolució de les plantes d’hort i poder recollir-ne quan toqui.

Els alumnes de cicle superior treballaran el compostador tot fent compost amb restes vegetals per la seva posterior utilització a l’hort. També disposen d’un tros de terra per fer hort experimental.

EL NOSTRE PROJECTE