Som la classe de 3r A

Comencem un nou curs amb moltes ganes i il·lusió! Desitgem que l’escola ens ompli de nous aprenentatges, amistats i molta felicitat. I això ho aconseguirem “Tots junts, formant un pinya”!

Benvinguts i benvingudes a la nostra classe i al nou curs 18-19!

Ja tenim encarregats de Biblioteca!

Aquest any hem triat tres encarregats de cada cinquè per ajudar en tasques de Biblioteca escolar.

Aquest primer mes de setembre els nostres encarregats són: de 5è B tenim l’ajuda d’en Samuel, l’Abril i Irene i de 5è A ens ajuda l’Achraf, la Nayara i la Núria.

Aquest encarregats s’aniran canviant mensualment i aprendran a fer tasques com: ordenar els prestatges, deixar la biblioteca ordenada, ajudar a les responsables de biblioteca a catalogar els llibres que arriben nous…

L’objectiu d’aquesta activitat és que els alumnes durant el curs coneguin totes les tasques que es fan a la biblioteca i s’involucrin amb el seu bon funcionament.

Som els alumnes de 5è

Els alumnes de cinquè comencem un curs nou

Encetem el camí del cicle superior de primària amb entusiasme i amb ganes d’aprendre. El companyerisme, el respecte, la responsabiltat i l’aprenentatge, seran els nostres companys de ruta.
Estem a punt. Estem decidits. Estem llestos per engegar el nou curs. SOM-HI !!!

Som la classe de 3r B

Comencem el curs amb moltes ganes d’omplir la motxilla d’aprenentatges, d’amistats, de records i de bon ambient! Farem els possibles per aconseguir que “Tots junts, siguem una pinya“!

Caminem lluny, i lluny canviem un món, que junts ens queda a prop.
Benvinguts i benvingudes a la nostra classe i al nou curs 18-19!

4t A i B Curs 2018-2019

Iniciem 4t amb ganes, empenta i moltes experiències que hem anat emmagatzemant durant tots els cursos passats. Cada moment viscut és un aprenentatge….i a l’escola vivim cada dia milers d’experiències noves… que ens fan aprendre, créixer i formar-nos…. JUNTS ÉS MILLOR, JUNTS COMPARTIM LA NOSTRA CREIXENÇA, JUNTS ARRIBAREM LLUNY!

Imatges

Som la classe dels gegants i les gegantes!

Els nens i les nenes de la classe dels gegants i les gegantes hem començat un nou curs on tot és nou per nosaltres. Tot i així estem molt contents i contentes i ens agrada molt jugar i passar-ho bé. Avui hem estat tots junts i hem pogut conèixer més espais de l’escola, com són: el pati i la vila del foix (aula de racons de joc).

Ja tenim ganes de que arribi dilluns per descobrir més coses noves, ja que a l’escola cada dia és una nova aventura!!

Us deixem un petit recull de fotos on podeu veure el que hem fet!

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies!