L’escola participa a la fira de Biblio(r)evolucionaris

El passat 17 de novembre el grup Bibliomèdia, que treballa en l’àmbit de la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya i format per persones dedicades a l’educació que busquen l’establiment i consolidació de la biblioteca escolar en centres educatius, va organitzar, a Badalona, la “ Fira de les Biblio(R)evolucions”.

L’ escola  va estar convidada a aquesta fira, per presentar el nostre projecte de biblioteca i la “Gimcana de la Rateta” (activitat que va ser escollida el curs passat per la fundació Bofill a participar a la Biblio(R)evolució).

La Directora del centre, Teresa Sadurní, i la mestra i responsable de la biblioteca escolar, Bea Carpio, van ser ponents de l’acte explicant el nostre  projecte.

En les jornades es van reunir escoles i docents d’arreu del territori amb molt interès i ganes d’escoltar idees i dinàmiques per posar en funcionament les seves biblioteques.