Dia Escolar de la No-violència i la Pau

El passat dia 30 de gener es va celebrar el dia escolar de la no violència i la pau arreu de totes les escoles. La classe de primer va treballar durant aquells dies que significa per nosaltres això.

Tots els nens i les nenes van dir que sempre hem de tenir un bon clima tant a les aules, al pati, al menjador i a totes les instal·lacions de l’escola. El no tenir conflictes amb els companys i companyes de la classe com amb la resta de l’escola és difícil va dir un dels alumnes, però no impossible si posem de la nostra part. Bona reflexió que es va fer per tal que la cordialitat entre tots sigui possible.

Després de les reflexions dels nens i nenes, de posar en comú coses que podríem millorar de cadascú i com podem fer que això sigui possible, ho vam resumir en una paraula que per a ells significa aquest dia i la resta de dies amb la no violència i la pau.

També podeu veure el vídeo al Twitter de l’escola amb el següent enllaç :https://twitter.com/rubendariobcn/status/958742432342007809