Concurs del IV Dibuix de pessebres vivents curs 2018/19

El passat 16 de desembre, tots els nens i nenes de 6 a 12 anys de l’Escola Riumar de Deltebre van participar al IV Concurs de dibuix de pessebres vivents. Els dibuixos es catalogaven amb dues categories, la categoria A ( de 1r a 3r de primària) i la categoria B de (4t a 6è de primària), dels quals, es coincidien tres premis per categoria. Es van presentar 200 dibuixos, de la primera categoria (A) es van presentar 96 dibuixos i de la segona 104.

Fa menys d’una setmana des de l’escola vam rebre la notícia que tres alumnes havien obtingut un premi, i dos passaven a ser finalistes del concurs.

De la categoria A:

• Núria Pujol : 3r premi

• Saray Beltri : finalista del concurs

De la categoria B:

• Davy Vila: finalista del concurs.

Des de la nostra escola volem felicitar a tots els que van participar en aquest concurs. I, en especial donar-los la enhorabona als tres alumnes que han obtingut un premi.

Us desitgem tota la sort del món per tal de poder aconseguir el primer premi.