On som

Carrer Ignasi 26
43580 Deltebre (Tarragona)

e3006873@xtec.cat

Deltebre és un municipi situat al bell mig del Delta de l’Ebre, a l’hemidelta esquerre i el seu terme municipal ocupa la quasi totalitat de la meitat nord del Delta. Té uns 11.000 habitants i la riquesa paisatgística i natural és el seu principal patrimoni i atractiu.

La zona on està la nostra escola és La Cava, que va ser un poble que depenia de Tortosa fins que, juntament amb Jesús i Maria, va aconseguir la segregació municipal de Tortosa l’any 1977. Per tant, Deltebre és la fusió de dos poblacions: La Cava i Jesús i Maria, hi ha 3 centres educatius de primària i infantil i un centre de secundària, tots ells de titularitat pública.

La zona que abasta el nostre centre és la part est de La Cava i la urbanització Riumar.