OBJECTIUS DEL PEC

• Impartir la docència fent ús de les TAC com a mitjà facilitador de l’ensenyament i com a element curricular, com a competència bàsica que han d’assolir els alumnes.
  • Coordinar la formació dels professors en relació amb les TAC a l’EVA (Entorn Virtual d’Ensenyament-Aprenentatge).
  • Assessorar els professors en l’ús didàctic de les TAC.
  • Coordinar l’ús de les TAC de forma transversal i assegurar que les programacions de les diferents àrees i matèries incloguin un ús actiu adequat de les tecnologies segons el nivell educatiu.
  • Coordinar el projecte: Creació materials digitals i competencials per a la lectoescriptura.
  • Assessorar la didàctica del pensament computacional i de les activitats STEAM a les aules.
  • Estimular la transformació metodològica i organitzativa a nivell de centre educatiu en l’àmbit de les TAC.
  • Organitzar la transformació digital del centre atès que ha estat escollit dins del projecte de Transformació global.
  • Coordinar l’experimentació amb nous recursos digitals.

OBJECTIUS DE L’ESTRATÈGIA DIGITAL

• OBJECTIU 1: Crear un protocol d’acolliment (del professorat, alumnat i famílies) per mantenir actualitzades les informacions digitals.
  • OBJECTIU 2: Impulsar la creació d’un espai digitañ de centre per tot el claustre (DRIVE, GOOGLE SITES…) per millorar la gestió del centre.
  • OBJECTIU 3: Implementar les eïnes digitals per afavorir els processos d’E-A ( i avaluació formativa ).
  • OBJECTIU 4: Definir i promocionar l’ús de les xarxes socials i la web per millorar la comunicació amb les famílies.