Documentació bàsica

Normativa NOFC (apartat 9 – pàgina 17 – recursos TAC)

Aspectes digitals del PEC.

• PEC Apartat 3.2.5. Competència digital i pensament computacional (pàgina 12)

Protocol de protecció de dades i seguretat (imatges i veu)

Autorització per a alumnes menors de 14 anys: ús d’imatges i veu

“Contractes” dels equips assignats i compromisos

En el centre els alumnes de cicle mitjà utilitzen els chromebooks de manera compartida amb tot el cicle, i han de ser responsables del seu ús, als alumnes de cicle superior se’ls hi assigna un chromebook amb la finalitat d’ús personal, ambdós cicles amb ús exclusiu a l’escola. Prèviament han d’haver signat el contracte d’ús del chromebook.

Autoritzacions de serveis digitals i drets d’imatge i veu (Són documents que signen els responsables dels alumnes per a la utilització dels serveis digitals, així com l’aparició de les seves imatges i/o veu dins la web, el blog, on calgui, amb una finalitat educativa.
Aquestes autoritzacions es proporcionen per temps indefinit i a títol gratuït, es poden modificar o revocar el seu consentiment en qualsevol moment mitjançant escrit dirigit al centre).