LET’S ENGLISH

ETWINNING PROJECT – INSIDE OUT

Enguany estem portant a terme un projecte Etwinning amb una escola francesa, l’Ecole des Marronniers, el nom del projecte és INSIDE OUT.

En aquest projecte treballarem les emocions, hem començat a identificar-les, entenent que aquest és el primer pas per poder arribar a gestionar-les. Ens endinsarem en el món de les emocions a través de diferents expressions artístiques (pintura, escultura, música) això ens permetrà conèixer millor diferents artistes i reconèixer les emocions que sentim quan estem en contacte amb algunes de les seves obres. Els alumnes francesos faran el mateix amb artistes del seu territori i així ens podrem explicar i ensenyar el què hem après, sentit i descobert.

Esperem poder aprendre molt sobre nosaltres mateixos i les nostres emocions, a més de conèixer millor alguns artistes i la seva obra. Tot plegat, fent ús de la llengua anglesa com a mitjà de comunicació amb l’Ecole des Marronniers.

Projecte GEP

Propietat by Escola Riu d’Or is licensed under CC BY-NC-ND 4.0