Vídeo projecte 2019-2020

Una vegada acabat el curs, hem pogut ser conscients de tot allò que hem treballat tant a l’escola, com a casa. Aquest ha estat un curs que no oblidarem mai, i per tant, tampoc oblidarem el projecte d’Internivells i la manera de treballar-lo tant a l’escola com a casa.

Tot i ser un curs diferent, hi ha coses que no han de canviar mai, i per això hem continuat fent el vídeo final de projecte amb un recull d’imatges del treball de tot el curs. Fa molts dies que no ens hem pogut veure i serà per aquesta raó que hem trobat el vídeo d’aquest curs molt més especial, no hem pogut evitar emocionar-nos revivint tots aquells moments amb vosaltres.

ESPEREM QUE US AGRADI TANT COM A NOSALTRES! (Feu clic per visualitzar el vídeo)