Acords del Consell Escolar

D’acord amb les directrius establertes a les Normes d’Organització i Gestió sobre transparència, publiquem els acords aprovats a les sessions de Consell Escolar.

Acords de les reunions de Consell Escolar curs 2022-2023

DATA SESSIÓ NÚMERO ACORDS
28/09/2022 Ordinària 1
  • S’aprova l’acta anterior
  • Es presenta i s’aprova la Programació General Anual pel curs 22/23 amb el suport del 100% dels membres assistents al Consell Escolar.
  • Es presenta i s’aprova la memòria anual del curs 2021/22 amb el suport del 100% dels membres assistents al Consell Escolar
23/01/2023 Ordinària 2
  • S’aprova l’acta anterior
  • Es presenta i s’aprova la liquidació del pressupost 2022 amb el suport del 100% dels membres assistents al consell escolar.
  • Es presenta i s’aprova el projecte de pressupost per l’exercici 2023 amb el suport del 100% dels membres assistents al consell escolar.
22/03/2023 Extraordinària 3
  • Es presenta i s’aproven diferents documents de centre:NOFC / EDC
  • Es presenta i s’aprova el Pla Estratègic de Millora lligat a les actuacions del PMOE-PROA+ / ACDE per als cursos 22/23 i 23/24.
14/06/2023 Ordinària 4
  • S’aprova l’acta anterior
  • Es valora molt positivament totes les actuacions realitzades en el curs actual. No es presentarà memòria de resultats fins el curs vinent.
  • S’aprova el calendari i horari escolar per al curs 23/24 i es fa tria dels dies de lliure disposició.
  • S’acorda la quota de material escolar per al curs 23/24: 10€ anuals per alumne/a.
  • Inspecció informa de la incorporació d’un nou director extraordinari per al curs 23/24 degut a la renúncia del director actual amb PdD vigent.
  • S’agraeix la tasca a tot el personal que deixa aquest curs el centre per motius diversos: concurs de trasllats, jubilacions, altres… i en especial als membres del consell escolar que deixen de ser-ho.