Avui ens ha costat una mica més obrir la porta de sortida, perquè sabíem que era la vostra última vegada com a alumnes de la nostra escola. Mireu aquest vídeo, està ple de la vostra alegria, però també d’alguna llàgrima d’emoció.
Gràcies per haver omplert les nostres aules de vida, d’il·lusió i de bons moments durant tots aquests anys. Us desitgem el millor en la nova aventura que comenceu a l’institut.
Sigueu feliços, seguiu aprenent i, sobretot, no deixeu mai de ser vosaltres mateixos.
Us estimem! 🌟


