Menjador escolar

L’escola disposa de menjador escolar per aquelles famílies que ho necessitin. Està gestionat pel Consell Comarcal del Segrià i els dinars ens els serveix l’empresa Aramark.

Encarregada Servei Menjador: Dolors Rúbia.

Si un alumne/a vol utilitzar el servei de menjador a de comunicar-ho el dia abans a l’encarregada del servei de menjador o deixar un paper a la bústia del menjador -la informació i el telèfon és dins del document del Pla de Comunicació.

Us adjuntem el PLA DE COMUNICACIÓ DE L’EMPRESA I DEL CONSELL COMARCAL

ÉS MOLT IMPORTANT QUE EL LLEGIU!!!!!

Podeu gestionar el servei de menjador -veure menús- entrant a la pàgina web https://www.elgustdecreixer.cat/ on us haureu de registrar per veure els diferents menús.

Tot i això, aquí us anirem posant els diferents menús de cada mes que ens facin arribar.

Ho copiem directament, l’escola no es fa responsable dels errors en els menús o canvis que realitzi l’empresa.

Menú desembre Basal -normal-

Menú desembre No Porc

Menú desembre No Carn

Per altres al·lèrgies o intoleràncies demaneu el menú directament a la Coordinadora del menjador.