Activitats Estiu Primària

Per aquest estiu els diferents equips docents de Primària han preparat per als alumnes un seguit de recomanacions i tasques per tal que aneu repassant els continguts apressos durant aquest curs 2019/2020 tant estrany que ens ha tocat viure. Aquestes activitats ja les teniu impreses a les bosses de material que us hem anat repartint en aquests últims dies de curs, però us les posem aquí al web de l’escola per si us les voleu tornar a descarregar o veure-les en format digital.

Aquest estiu gaudiu del joc al carrer, sortiu i correu i agafeu piles per al setembre.

BON ESTIU!!!

ACTIVITATS 1R                               ACTIVITATS 2N                               ACTIVITATS 3R

ACTIVITATS 4T                               ACTIVITATS CICLE SUPERIOR