LLIBRES I MATERIAL ESCOLAR 23/24

Recordeu que podeu trobar el llistat de llibres i material al següent enllaç:

LLIBRES I MATERIAL

TALLERS A EDUCACIÓ INFANTIL!

Cada dilluns per la tarda els infants d’Educació Infantil realitzem tallers internivells.

Els infants gaudeixen molt de cada una de les propostes dels quatre tallers: TALLER DE LLUM, TALLER D’ART, TALLER D’EXPERIMENTACIÓ I TALLER DE BIBLIOTECA.

Aquí us deixem un petit tastet d’algunes de les activitats que hem anat realitzant.

Lectures compartides 1r i 6è

Aquest segon trimestre hem començat les Lectures Compartides. Aquesta activitat cooperativa es realitza entre els alumnes de 6è i 1r, ajuden a llegir, expliquen contes i comparteixen lectures, alhora que encomanen el gust per la lectura i engresquen a llegir als més petits.

La viola

Aquest dilluns la Yamile de 2n ens ha mostrat com és la viola!
Ens ha explicat el seu funcionament i després ens ha tocat les notes de l’escala mentre la resta l’acompanyàvem tot cantant!
Ha estat molt interessant!

Malsons

Els nens i nenes de 5è han recitat un clam amb relació a l’exposició “La vida en emergència” de Juan Zamora. Els ha acompanyat el so de la caixa de música, amb una melodia composta per elements necessaris per a la nostra vida l’aigua i els aliments.
Malsons. Clam del Camp d’Aprenentatge… Llegeix més»

La castanyada

El dimarts 31 d’octubre l’alumnat d’aula d’acollida vam fer panellets. Vam utilitzar aquests ingredients: coco, farina d’ametlla, sucre i moniato. A la tarda vam sortir al pati i vam menjar castanyes, eren molt bones!
En aquest vídeo ens podeu escoltar explicant-ho 🙂
La castanyada
Ayoub, Denys i… Llegeix més»

BIBLIOPATI