INFORMACIONS INICI DE CURS

Aquest dilluns 14 de setembre ens retrobem amb molta il·lusió per encarar un curs que intentarem viure amb la màxima normalitat i seguretat dins de la situació d’emergència sanitària en la qual vivim. Us adjuntem el cartell informatiu amb les novetats més importants de com hem organitzat la tornada segura a l’escola.

Us desitgem un bon inici de curs a tos i totes.

Reunions de famílies virtuals

Benvolgudes famílies, recordar-vos que aquesta setmana farem les reunions informatives d’inici de curs dels diferents cicles.
Aquestes reunions no es poden fer presencialment com ens hauria agradat sinó que s’han de fer de forma telemàtica-virtual.
Us recordem les dates. Totes són a les 18:00 i us heu… Llegeix més»

Pla d’obertura Príncep de Viana curs 20/21

Benvolgudes famílies,
Seguint les instruccions del Departament d’Educació i del Departament de Salut us presentem i publiquem el Pla d’Organització i Obertura per al curs 2020/2021 un cop aprovat en el Consell Escolar del centre, on s’especifica l’organització de les entrades i sortides, els grups estables… Llegeix més»

Tutorial enviar fotos i correu electrònic

Benvolgudes famílies, l’equip docent de l’escola us ha preparat un tutorial que us ensenya pas a pas com enviar un correu electrònic gmail des de l’ordinador o el mòbil. Al mateix temps veureu com adjuntar fotos i poder-les enviar.
Esperem que us sigui útil.

Activitats Estiu Primària

Per aquest estiu els diferents equips docents de Primària han preparat per als alumnes un seguit de recomanacions i tasques per tal que aneu repassant els continguts apressos durant aquest curs 2019/2020 tant estrany que ens ha tocat viure. Aquestes activitats ja les teniu impreses… Llegeix més»

Retorn activitats Infantil

AQUÍ TENIU EL RETORN DE LES ACTIVITATS: ESCRIVIM LLISTES, DIBUIXEM LA NOSTRA FAMÍLIA, JUGUEM EN FAMÍLIA: DÒMINO I, LA CANÇÓ LA FAMÍLIA DIT. ENS HA AGRADAT MOLT REBRE ELS VOSTRES VÍDEOS I FOTOS!

MOLTS PETONETS DE L’ESTHER, LA MIREIA, LA SANDRA, LA LAIA, LA MONTSE I… Llegeix més»