Activitats Pla de Millora Oportunitats Educatives -PMOEPROA+-

Aquest curs hem rebut el finançament per part del Departament d’Educació per tal de desenvolupar activitats i estratègies per millorar les oportunitats educatives de tota la comunitat educativa -alumnat, professorat, famílies-, emmarcades en els programes PMOE-PROA+ -Departament d’Educació i Ministerio de Educación y Ciència-.

Aquí us mostrem algunes de les activitats cofinançades amb aquest suport.

• Suport escolar a l’alumnat de CM i CS -monitoratge per a cadascun dels 4 grups amb dos monitors/es per aula-
  • Tallers extraescolars de competències tecnològiques i manipulatives. MECANOTAC a CS i Manualitat creatives a CM.
  • Finançament de material per potenciar la biblioteca escolar i fomentar el gust per la lectura. BIBLIOPATI
  • Finançament de material didàctic i escolar per tal que tothom tingui al seu abast els materials escolars d’ús habitual a l’aula -llibretes, colors, folis, regles, calculadores, agendes….
  • Cursos d’iniciació i aprenentatge de català i competència tecnològica adreçats a les famílies del centre.
  • Xerrades per a potenciar la participació de les famílies del centre i eines per a l’èxit educatiu dels seus fills/es -ESPAI FAMÍLIES-