TALLER PER A PARES I MARES PER FACILITAR LA COMUNICACIÓ FAMILIA I ESCOLA

Vivim en una  societat  canviant , on la major part de la informació i el coneixement que es generen són en format digital i es transmeten per mitjà de plataformes virtuals. La informació ens arriba majoritàriament pels mitjans audiovisuals i les telecomunicacions (televisió, Internet), que superen àmpliament l’audiència de les fonts d’informació tradicionals. Avui en dia podem dir que les  Tecnologies de la Informació i de la Comunicació (TIC) són la principal via de comunicació amb el món que ens envolta. És per tot això  i arrel de la situació de confinament esdevinguda de la de pandèmia viscuda per la COVID-19, que des de l’escola es van detectar  dificultats en la comunicació  a través de les TIC amb les famílies i tenint en compte que,  moltes vegades són  la principal o única font de comunicació entre família i escola, es va dissenyar aquest curs gràcies al finançament del PMOE del Departament d’Educació, dirigit  a pares i mares amb l’objectiu de dotar-los de les eines i recursos necessaris per poder fer-ne un ús correcte.

Aquest curs es realitza a les instal·lacions de Reintegra  i el que es treballa amb els pares i mares és:

1. Què són les TIC?

2. Ús del WhatsApp

3.Ús de correu electrònic

4.Que és  i ús Google Meet +Conversa en català

5.Ús de la LA MEVA SALUT + Conversa en català

Cal dir que aquest curs ha sigut tot un èxit ja que ha tingut una gran acollida per part dels pares i mares , fet pel que hem tingut que plantejar dues convocatòries per tal de poder atendre a totes les demandes d’inscripció.

Moltes gràcies i continuem treballant!!!😀😀😀😀