LLIBRES I MATERIAL ESCOLAR 23/24

Recordeu que podeu trobar el llistat de llibres i material al següent enllaç:

LLIBRES I MATERIAL

La Clika

Avui els nens i nenes de 2n juntament amb altres escoles, han participat en l’espectacle de La Clika a l’Auditori Enric Granados i s’ho han passat d’allò més bé!
La cantata de la Clika és un projecte impulsat per Les Cases de la Música que pretén generar afició per la música, apropar les… Llegeix més»

TALLERS A EDUCACIÓ INFANTIL!

Cada dilluns per la tarda els infants d’Educació Infantil realitzem tallers internivells.

Els infants gaudeixen molt de cada una de les propostes dels quatre tallers: TALLER DE LLUM, TALLER D’ART, TALLER D’EXPERIMENTACIÓ I TALLER DE BIBLIOTECA.

Aquí us deixem un petit tastet d’algunes de les activitats que hem anat realitzant.

Lectures compartides 1r i 6è

Aquest segon trimestre hem començat les Lectures Compartides. Aquesta activitat cooperativa es realitza entre els alumnes de 6è i 1r, ajuden a llegir, expliquen contes i comparteixen lectures, alhora que encomanen el gust per la lectura i engresquen a llegir als més petits.

La viola

Aquest dilluns la Yamile de 2n ens ha mostrat com és la viola!
Ens ha explicat el seu funcionament i després ens ha tocat les notes de l’escala mentre la resta l’acompanyàvem tot cantant!
Ha estat molt interessant!

Malsons

Els nens i nenes de 5è han recitat un clam amb relació a l’exposició “La vida en emergència” de Juan Zamora. Els ha acompanyat el so de la caixa de música, amb una melodia composta per elements necessaris per a la nostra vida l’aigua i els aliments.
Malsons. Clam del Camp d’Aprenentatge… Llegeix més»

La castanyada

El dimarts 31 d’octubre l’alumnat d’aula d’acollida vam fer panellets. Vam utilitzar aquests ingredients: coco, farina d’ametlla, sucre i moniato. A la tarda vam sortir al pati i vam menjar castanyes, eren molt bones!
En aquest vídeo ens podeu escoltar explicant-ho 🙂
La castanyada
Ayoub, Denys i… Llegeix més»