La Clika

Avui els nens i nenes de 2n juntament amb altres escoles, han participat en l’espectacle de La Clika a l’Auditori Enric Granados i s’ho han passat d’allò més bé!
La cantata de la Clika és un projecte impulsat per Les Cases de la Música que pretén generar afició per la música, apropar les arts escèniques a les escoles i treballar valors universals com l’autoestima, l’amistat, l’ecologisme, la igualtat de gènere o la cooperació. Aquesta cantata està formada per 11 cançons composades i creades per components dels grupsXiula, Gertrudis i XerrameQ.