Finalistes Festival Fic-Cat

Ens fa molta il·lusió compartir que l’Escola Príncep de Viana ha estat finalista del Festival Fic-cat, en la categoria Centres Educatius, amb el curtmetratge Mai Més Bombes Sobre Escoles.

Recordem que l’alumnat de 6è va participar en la creació d’aquesta animació juntament amb altres escoles i instituts, sota la direcció d’Emilio Martí (cliqueu aquí per tornar-lo a veure). En concret, es van encarregar de la narració (veu en off) i d’una part dels dibuixos.

Per celebrar-ho, els nens i nenes de 6è han anat a la projecció oficial de la pel·lícula, en el marc del festival, a Roda de Barà. Després, han gaudit d’una estona de platja.

A continuació podeu veure l’àlbum de fotos: