REPRESENTACIÓ SANT JORDI-ALUMNES IFE ESCOLA DEL TREBALL

Aquest divendres  els nostres infants d’infantil han rebut una visita molt especial, han vingut els alumnes de primer curs de l’IFE de l’Escola del Treball de Lleida qui ens han fet una excel·lent representació de la història de Sant Jordi.

IFE es correspon a Itineraris Formatius Especifics, que són cursos de formació adreçats a majors de 16 anys  amb necessitats educatives especials i que tenen com objectiu principal la inserció en el món laboral.

Ha sigut una experiència molt bonica i enriquidora , i esperem que sigui la primera de moltes més!!

Toqueu la imatge per veure més fotos!!!