La nostra escola capital dels escacs.

Des del 19 de Gener i fins al 23 de febrer, les tardes dels dissabtes el menjador de la nostra escola acull el campionat de Catalunya d’edats fase territorial.
Quasi un centenar dels millors jugadors/es dels 7 als 18 anys disputaran a prop de 300 partides d’aquest apassionant joc/ esport/ ciència, on sabrem els campions provincials del 2019.
Us convidem que les tardes del dissabte passeu per la vostra escola i gaudiu de l’ambient escaquista i us engresqueu a aprendre a jugar, un esport a l’abast de tothom fàcil de practicar-lo a tot arreu.
Però per què el campionat a l’escola?
Com ja sabeu aquest any 2019 celebrem els 90 anys d’escola i volem fer-ho obrint les nostres portes a tota la ciutadania, en especial aquelles persones que han contribuït d’una manera o una altra a la història del nostre centre.
No podem deixar de banda al teixit veïnal i d’entitats del Barri Noguerola del qual formem part, per aquest motiu quan una de les entitats organitzadores del campionat, que pertany al Barri, el Club Escacs Lleida, ens va demanar d’albergar la competició vam acceptar de bon grat.
El Club Escacs Lleida, fundat l’any 1934 amb seu social al carrer del Nord, 32 referent del món escaquista lleidatà i que molt aviat també faran 90 anys.
Us deixem un recull d’imatges de la primera jornada i un conte que potser ja coneixeu on parla dels escacs.