BENVOLGUDES FAMÍLIES I ALUMES, US TROBEM MOLT A FALTAR, PER AIXÒ… (alumnes educació infantil)

Per això tot l’equip d’educació infantil hem decidit proposar-vos reptes setmanals per a que mantinguem el contacte, feu coses molt divertides i a més a més aprenguem junts! esteu preparats i preparades?

Segur que sí! Ho farem de la següent manera:

DILLUNS I DIMECRES us proposarem un repte a cada nivell, és a dir, una activitat per P3, una per P4 i una altra per P5.
DIVENDRES us proposarem dues activitats per gaudir amb pares, germans i germanes el cap de setmana.

Podreu enviar les vostres respostes, fotografies, dibuixos, dubtes o escrits als correus de les vostres tutores (amb ajuda dels pares). Aquí els teniu!

P3 – (ESTHER) emarqu2@xtec.cat

P4 – (SANDRA) szago@xtec.cat

P5 – (LAIA) egoixart@xtec.cat

Esteu preparats i preparades??

Avui per començar us proposem un repte a tots els nens i nenes de P3, P4 i P5.

Com ha començat la primavera i recordeu que vàrem plantar a l’hort de l’escola, hem pensat que seria divertit plantar una llavor a casa, així veureu com creix, i quan estigui la llavor ben germinada i amb planteta segur que ens tornarem a veure!!!

Comencem?

Aquí teniu els passos a seguir, només necessiteu: un got de vidre, cotó fluix i una llavor de llentia, cigró, fava o alguna altra llavor que tingueu a casa. Aconsellem llenties que germinen molt ràpidament.

1- Agafeu cotó fluix

2- Poseu el cotó fluix dins el got de vidre

3- Hi tireu la llavor que vulgueu, o més d’una

4- Ho tapeu amb cotó fluix

5- Ara ho mulleu amb aigua, poqueta, fins que el cotó estigui humit, i cada dia reviseu el cotó, si està sec el torneu a mullar

6- Així creixerà quan hagi germinat, veureu per sota les arrels i per dalt les fulletes

ÀNIMS! A VEURE QUI ACONSEGUEIX QUE GERMININ MOLTES LLAVORS!

ESPEREM LES VOSTRES RESPOSTES!

US ESTIMEM!