Activitat de Mates 5è

Bon dia alumnes de 5è!!!!

Us facilito el meu correu: cbarrios@xtec.cat perquè em pugueu enviar les respostes a les 3 preguntes que hi ha a continuació. Si us equivoqueu no passa res… Només volem que aneu practicant i és bo que anem fent alguna activitat per tal de què no ens oblidem de les matemàtiques!!!

Recordeu els números decimals????

Aquí teniu alguns vídeos per veure clicant aquí

Hem d’ajudar a l’entrenador de bàsquet de la nostra escola. Ha comprat 5 samarretes de color blau a 11,07€ cadascuna i 5 samarretes de color verd a 11,25 cadascuna. També ha comprat 10 pantalons a 37,31€ cadascun.

1. Quants diners li han costat les samarretes de color blau? I les de color verd?
  2. Quants diners s’ha gastat per comprar els pantalons?
  3. Quantes peces de roba tindrà en total?

Molts Ànims!!!

Cristina