Maquinari

CHROMEBOOKS

A l’Escola els alumnes disposen d’ordinadors Chromebook des de 3r fins a 6è. En el cas de 3r actualment disposem d’aproximadament uns 36 dispositius que comparteixen les dues classes. En el cas de 4t, 5è i 6è hi ha un dispositiu per cada alumne.  Pel que es refereix a la dotació d’aquests dispositus,els dels alumnes de 5è i 6è han estat subministrats pel departament d’educació. La resta han estat dotats en part per l’AFA i en part per la dotació econòmica de l’escola.

Els ordinadors del professorat han estat subministrats pel departament d’educació.

A continuació hi ha enllaçat alguns documents per fer la gestió d’aquests Chromebooks:

IMPRESSIÓ

El centre disposa de dos tipus d’impresores. Les impresores del departament, i les impresores pròpies del centre. A continuació enllaçem dos tipus de documents o tutorials per algunes de les gestions més importants amb impressores.