A ballar! Diada de la Dansa

danza

Aquest divendres, 18 de març, a la tarda, celebrarem el Dia de la Dansa, al que esteu convidades totes les famílies de l’escola.

Com ja sabeu, aquest curs hem treballat l’Època Medieval com a Projecte Interdisciplinar i les danses que han preparat els vostres fills i les vostres filles estan ambientades en aquella època. En acabar, podreu anar a buscar als vostres fills i les vostres filles a les aules.

Tot seguit, els nens i les nenes de 6è prepararan una parada de venda de berenar per recaptar diners, on podreu comprar dues pastetes i un got de suc per només 0.50€.

Horari de la tarda:

• 14:30: entren els alumnes i les alumnes de l’Escola.
  • 14:35: entren les famílies de l’Escola.
  • 14:40: comença l’espectacle.
  • 15:50: tots els alumnes i les alumnes pujaran a les seves aules amb les seves mestres i els seus mestres.
  • 15:55: les famílies podran entrar a buscar els seus fills i les seves filles a les aules i fer una visita per l’Escola.
  • 16:00: els nens i les nenes de 6è posaran una paradeta de venda de berenar.

I, recordeu tots els nens i nenes que han de portar la samarreta de l’Escola i la gorra qui ho desitgi.