Setmana Cultural i Carnestoltes

Al llarg de la propera setmana treballarem, de manera simultània, els tallers i activitats de la Setmana Cultural amb les consignes de vestuari del Carnestoltes.

Aquest trimestre el projecte de l’Escola és sobre el 50 aniversari de la mort del genial Picasso, i ell ens conduirà per celebrar la nostra emblemàtica Setmana Cultural. A més, alguns dels seus quadres i les seves obres ens poden recordar, en certa manera, a les consignes proposades per celebrar el Carnestoltes que aquest curs torna a l’Escola.