Pla obertura Escola Prim

PLA D’OBERTURA DE CENTRE: ESCOLA PRIM

Hola famílies, el dia 8 de juny, si Barcelona passa a fase 2, els centres educatius obriran amb unes condicions determinades que, en cap cas, s’ajusten a la situació normal de l’escola ni com a les mestres ens agradaria poder fer-ho, ja que les mesures de seguretat necessaries no ho permeten.

Es farà un acolliment individual des de 1r a 5è i en grups reduïts a 6è, de manera voluntària, sempre que es consideri necesari, amb cita prèvia i aportant les declaracions de responsabilitat. L’activitat del centre es mantindrà telemàticament fins el dia 19 de juny.

Trobareu tota la informació al pla que hem elaborat des de l’escola i que compta amb el vist i plau dels membres del Consell Escolar.

PLA D’OBERTURA DE CENTRE: ESCOLA PRIM