Pla d’obertura 21-22

Benvolgudes famílies,

Ja queda molt poc per tornar a retrobar-nos a l’escola. El dia 13 de setembre començarà el curs i, tot i que torna a estar marcat per la pandèmia que vivim, no deixarà de ser un curs emocionant, intens, interessant i ple d’alegries!

Aquí teniu el Pla d’obertura on s’explica el desenvolupament del curs seguint la normativa actual. Com ja sabeu, l’obligatorietat de la mascareta i l’agrupament estable són pautes obligatòries, a l’igual que la neteja, la desinfecció i la ventilació. Però, la normativa, deixa espurnes molt positives respecte a la participació de les famílies i la celebració de dies especials. També destacar, igual que el curs passat, la necessitat de portar la declaració responsable signada.

Pla d’obertura Escola Prim 21-22

Declaració responsable Infantil