DRETS DELS INFANTS

El dia 20 de Novembre es celebra el “Dia Internacional dels Drets dels Infants”. Aquest està destinat a fomentar el benestar i els drets dels nens del món. L’any 1954, l’Assemblea General de les Nacions Unides va recomanar que es constituís a tots els països un Dia Universal del Nen i també va suggerir als governs estatals que celebressin aquest dia, en la data que cadascun d’aquests decidís més convenient. L’ONU celebra aquest dia el 20 de novembre, en commemoració a l’aprovació de la Declaració dels Drets del Nen l’any 1959 i de la Convenció sobre els Drets de l’Infant el 1989.

Al llarg d’aquests dies, a l’escola hem estat aprenen una mica més sobre els nostres drets, i com, moltes nenes i nens al món no poden gaudir dels seus drets fonamentals, com per exemple, anar a l’escola.

Aquí teniu el Decàleg dels Drets dels Infants i un petit documental de l’InfoK que hem treballat a les aules.

Un camí perillós per anar a l’escola  (documental)

20 de novembre: Dia Universal de la Infància | Institut Escola ...