Consell Escolar

Ja s’ha obert el termini per les eleccions al Consell Escolar, tal i com ja us vam informar. El Consell Escolar és el lloc on les Mares i els Pares podeu aportar idees, comentar inquietuds i formar part dels processos de millora del centre. Us recordem el calendari que ha previst l’escola seguint les instruccions de la Resolució EDU/3043/2021 de 6 d’octubre:

2 de novembre: publicació del llistat del cens

2- 5 novembre: reclamacions de possibles errades al cens

8 de novembre: publicació llistat definitiu

9 de novembre: sorteig per designar les persones que constituiran la mesa electoral

fins al 18 de novembre: presentació de candidatura

22 de novembre: votacions  ( famílies de 9:00 a 9:30 i de 15:30 a 16:30 ) ( mestres  de 12:45 a 13)

desembre: constitució del Consell Escolar amb els nous membres.

Animeu-vos a participar!