ALIMENTACIÓ SALUDABLE

Cada 16 d’octubre, des de 1979, se celebra el Dia Mundial de l’Alimentació. L’objectiu és conscienciar a tots els països sobre la necessitat de treballar per acabar amb la fam al Món. S’ha de garantir que totes les persones i a tot arreu de món tinguin accés als aliments segurs, saludables i nutritius que necessiten. Per aconseguir aquest objectiu s’ha d’adoptar un estil de vida més sostenible, millorant la qualitat de la nostra alimentació. Comentar també que aquest any Barcelona és la Capital Mundial de l’Alimentació Sostenible 2021.

Ja sabeu que a l’Escola sempre hem apostat per aquests valors, desenvolupant diferents accions i projectes per potenciar una alimentació saludable. Fa anys que participem en el programa de consum de fruita i llet del Departament d’agricultura, ramaderia, pesca i alimentació. És per això que una setmana al mes l’escola reparteix la fruita a tots els nens i nenes per esmorzar. La resta del mes l’han de portar de casa. Us recordem que els DIMARTS I els DIVENDRES són els dies de la fruita a l’Escola.

També, recordar-vos la bona alimentació que es proporciona al menjador escolar, tant per la qualitat dels productes que són de proximitat i/o ecològics, com per l’organització curosa dels menús i el procés d’elaboració a la cuina pròpia del centre.

Avui, aprofitant la setmana mundial de l’alimentació saludable, hem parlat a les aules sobre aquest concepte tan necessari a la nostra vida. Ho hem fet a través de la web de l’ajuntament i d’unes fotografies molt maques sobre aliments de diversos països. Us deixem els links per poder accedir-hi