Ajuts de menjador

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar la informació corresponent a la convocatòria per demanar l’ajut de menjador per al curs vinent. Podeu realitzar la sol·licitud telemàtica de diverses maneres:

• Des de casa
  • Demanant cita prèvia a l’escola – truncant al telèfon 93.314.24.20
  • Demanant cita prèvia al Consoci d’Educació o les Oficines d’ajut a l’escolarització.

Convocatòria d’ajuts individuals de menjador. Curs 2023-2024
S’atorguen ajuts ordinaris del 70% i també extraordinaris fins a un màxim de 100%

• Preu de menjador de 6,91 €, amb caràcter general, per aquells centres que tenen un espai de migdia amb una durada màxima de dues hores i mitja total.
  • Preu de menjador de 6,54 €, en aquells centres que tenen un espai de migdia amb una durada màxima de dues hores.
  • Es pot sol·licitar l’ajut tenint en compte els ingressos familiars corresponents a la renda 2022.
  • S’estableix un llindar per sobre del qual no es poden sol·licitar ajuts a fi de dedicar els ajuts als trams de rendes més baixes. Es pren com a referència el llindar de la pobresa establert a l’IDESCAT. Aquesta mesura va ser aprovada pel Parlament de Catalunya a la Resolució 11/17.

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
Les sol·licituds es presentaran a través d’un formulari telemàtic adreçat a l’alumnat que estigui matriculat o preinscrit per al curs 2023-2024, en un període inicial i quatre períodes oberts de sol·licituds:

Període de juny 2023: entre el 15 de maig i el 16 de juny, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 20 de juny.

Un cop finalitzat el període de juny, s’establiran períodes oberts de presentació de sol·licituds (noves peticions, alumnat nou vingut i situacions sobrevingudes)

• Primer període obert de presentació de sol·licituds: entre el 4 i el 25 de setembre de 2023, ambdós inclosos, i fins al 27 de setembre per portar-la signada al centre.
  • Segon període obert de presentació de sol·licituds: entre el 26 de setembre i el 30 de novembre de 2023, ambdós inclosos, i fins al 4 de desembre per portar-la signada al centre.
  • Tercer període obert de presentació de sol·licituds: entre l’1 de desembre de 2023 i el 29 de febrer de 2024, ambdós inclosos, i fins al 4 de març per portar-la signada al centre.
  • Quart període obert de presentació de sol·licituds: entre l’1 de març de 2023 i fins l’últim dia que s’admetin noves admissions del curs 2023-2024.

LLINDAR ECONÒMIC

Els ingressos dels membres de la unitat familiar, no podran superar la suma dels següents imports:

• Primer progenitor (sustentador/a principal): 11.365,60 €
  • Segon progenitor (sustentador/a principal) i altres adults que integren la unitat familiars (avi/a…): 5.682,80 €
  • Per cada nen/a de la unitat familiar: 3.409,70 € (germans i sol·licitant)

TENIU TOTA LA INFORMACIÓ AJUTS DE MENJADOR I LA SOL·LICITUD EN EL SEGÜENT ENLLAÇ: