ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Aquest curs es realitzaran  diverses extraescolars a l’escola.

• Activitats esportives i activitats lúdiques en anglès.
  • Activitats artístiques i científiques.

Us informem de què heu de fer per poder apuntar a les vostres filles i fills a alguna d’aquestes activitats .  Totes les activitats són compatibles entre elles, podeu triar fer-ne més d’una.

ACTIVITATS ESPORTIVES I ACTIVITATS LÚDIQUES EN ANGLÈS

Aquestes activitats estan homologades pel Pla Català de l’Esport i per tant s’ha de demanar la subvenció corresponent. Les Beques es podran demanar de manera telemàtica fins el dia 6 d’octubre del 2022.  Per demanar-les necessiteu la següent documentació:

• DNI o NIF de la persona sol·licitant ( mare o pare)
  • DNI o NIF, si en tenen, de cada una de les persones que hi conviuen al domicili.
  • Targeta Sanitària de cada una de les persones que hi conviuen al domicili.
  • El telèfon mòbil on rebreu els missatges que s’enviïn en el transcurs del tràmit de la subvenció.

ENLLAÇ PER DEMANAR LA SUBVENCIÓ

INFORMACIÓ SOBRE EL TRÀMIT

ACTIVITATS ARTÍSTIQUES I CIENTÍFIQUES GRATUÏTES

Des de Pla de Barris s’ofereixen activitats gratuïtes per a primària. Les activitats es realitzaran en horari extraescolar de tarda i tenen unes places concretes per a cada curs. Es podrà triar un dia a la setmana per fer-les.

El dia 21 de setembre a les 9:15 es realitzarà una reunió informativa a l’escola on es podrà formalitzar la vostra inscripció.

Mentrestant, podeu fer la inscripció al següent ENLLAÇ per reservar la vostra plaça.

També es realitzaran diverses activitats més obertes a la Biblioteca i als Casals i Centres Cívics i  Socials del nostre Barri.