AMBIENTS : TV PONENT – SCRIPTORIUM A LA SEU D’EGARA

Bonessssss!

Continuem amb el magnífic tercer vídeo realitzat pels alumnes. Aqui, els alumnes ens expliquem el possible funcionament d’un Scriptorium a la comunitat de monjos a la seu d’Egara.

Ens els Scriptorium, els canonges es dedicaven a copiar llibres, ja que encara no s’havia inventat cap màquina o sistema quin pogués realitzar còpies . Imagineu que per copiar un llibre , de vegades podia estar-se una persona anys… Com podreu veure, els nostres actors que representen canonges de l’època no tenen un bon dia i ….. Millor us ho expliquen ells.