Jocs al pati

EL PATI D’INFANTIL

El Juny de l’any 2017 el pati d’infantil va inaugurar  nous espais de jocs en el pati on els infants tinguessin oportunitat per gaudir del joc lliure.

PATI DE PRIMÀRIA

Tenim el pati que volem!!!

Fa uns anys ens vam adonar que el pati de primària estava ocupat per gènere. Vam començar a observar i identificar les necessitats que hi havia.

L’equip de mestres va reflexionar i va proposar a la comunitat educativa i en especial als nostres alumnes que somiessin un pati nou.

Va haver moltes propostes diferents. Des de l’equip de mestres es va crear una comissió de «pati inclusiu» per donar forma a totes les propostes i reflexions que fins aquell moment hi havia.

Gràcies al pressupost de l’escola i l’ajuda de l’AFA vam poder començar a donar-li forma al nostre somni.

El primer que vam poder fer va ser treure la reixa que dividia l’edifici d’infantil i el pati de primària, va ser tot un canvi. Arrel d’aquest canvi vam situar les diferents propostes de jocs inclusius: es van pintar jocs nous a terra, es va habilitar un espai de Landart per fer mandales i creacions naturals, es va dotar d’un equip de so per fer la zona de ball, es va dividir la pista en dues parts (una per fer jocs de pilota i l’altra per fer jocs de corda i jocs varis), també es va habilitar una zona de jocs de fusta, revisar el material del racó tranquil i l’espai del gimnàs per fer joc de raquetes.

Des de el primer dia els nostres nens i nenes gaudeixen molt més del seu pati.