Normes d’organització i funcionament del centre

Per visualitzar totes les normes d’organització i funcionament del centre ( NOFC) clica sobre títol i s’obrirà l’enllaç.

Si voleu veure només el tema d’aportacions de material o d’activitats complementàries de les famílies cliqueu sobre de la imatge que necessiteu per obtenir la informació.

Funcionament escola:cliqueu sobre de la paraula i veureu tota la informació enllaç
HORARIS
  • MATÍ: de les 9h fins a les 12:30h.
  • TARDA: de les 15h fins a les 16.30h
Preguem puntualitat
ENTRADES
 EDUCACIÓ INFANTIL (entrada pel carrer Rafael de Campalans)Per tal d’aconseguir una progressiva autonomia dels nens i nenes, les famílies deixaran els infants al vestíbul per entrar sols a les classes.Qualsevol encàrrec destinat a la mestra, cal donar-lo per escrit i dipositar-lo a la bústia del grup-classe.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA (entrada pel carrer Palet i Barba)
Els infants entraran a l’escola i aniran cap el pati per pujar en fila amb el seu grup-classe.

SORTIDES
EDUCACIÓ INFANTIL
Es recolliran els infants per la porta de les respectives aules que dona al pati(carrer Rafael de Campalans)
La porta s’obrirà 5 minuts abans per facilitar la recollida dels germans.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA
1r, 2n i 3r Sortida pel carrer Palet i Barba
4rt, 5è i 6è: Sortida pel carrer Rafael de Campalans

Els alumnes a partir de 3r poden sortir sols, sempre que portin l’autorització de les famílies.
 SALUT A L’ESCOLA I MEDICAMENTS
Per saber tota la informació sobre salut a l’escola i medicament entreu a l’enllaç.

MATERIAL
EDUCACIÓ INFANTIL

• Una bata cordada per davant, de dalt a baix,amb botons grossos, fàcils de cordar i gomes als punys. Ha d’anar marcada amb el nom del nen o nena i ha de tenir una beta llarga per poder-la penjar.
  • Un got de plàstic amb nansa marcat amb el nom.
  • Una capsa de mocadors de paper
  • P3 Una muda completa (calcetes, calçotets, mitjons, pantalons, samarreta) marcada amb el nom del nen dins d’una bossa de roba també marcada.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

• Una bata i 1r una altra pel menjador.
  • Una capsa de mocadors de paper
  • Cantimplora.

Material Escolar

LLibres curs 20-21

EQUIPAMENT ESPORTIU
  • Un xandall (per obtenir el de l’escola podeu contactar amb l’AFA)
  • Infantil: Calçat esportiu ( a infantil vambes amb velcro)

Primària a partir de 4t:

• Samarreta de recanvi
  • Tovallola petita
INFORMES

Educació Infantil: Al llarg del curs es lliuraran dos informes, un al febrer i l’altre a final de curs.

Educació Primària: Es lliuraran tres informes. Un al final de cada trimestre

REUNIONS DE FAMÍLIES

Entre el setembre i l’octubre es faran les reunions de curs per informar-vos d’aspectes relacionats amb les normes i funcionament del curs, sortides…

L’AFA ofereix un servei de monitoratge gratuït pels alumnes de l’escola en les estones  de  les reunions.

ENTREVISTES

A les entrevistes amb la mestra del vostre fill o filla tractem tots aquells aspectes de relació amb els companys, els adults i d’aprenentatges del vostre fill que ens ajuden a tots a acompanyar-lo en el seu procés de creixement.

Al setembre ja us informarem dels dies i hores que els mestres tenim reservats per parlar amb vosaltres.

CARTA DE COMPROMÍS

CARTA DE COMPROMÍS CICLE SUPERIOR

ANIVERSARIS
A l’aula es farà una celebració simbòlica amb alguna cançó, corona, postal…Per tant queda prohibit portar menjar per compartir a l’aula.