Eleccions Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

Us fem saber que el dia 2 de novembre comença el procés de les eleccions  al Consell Escolar.

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa:

COMPOSICIÓ DEL CONSELL ESCOLAR DEL NOSTRE CENTRE

• La directora, que el presideix
  • La cap d’estudis
  • La secretària del centre que actua amb veu però sense vot
  • Un regidor o un representant de l’Ajuntament
  • Sis mestres elegits pel claustre
  • Sis pares, cinc elegits per i entre ells i l’altre representant dels pares el designa l’AFA
  • Un representant del personal d’administració del centre, PAS
  • Un representant del personal d’atenció educativa del centre, PAE.

CALENDARI DEL PROCÉS D’ENGUANY

2 de novembre Convocatòria general

Publicació del cens electoral provisional de cada sector.

El podeu consultar a la web de l’escola

Publicació del nombre de representants de cada sector que s’han de renovar.

3, 4 i 5  de novembre Reclamacions al cens electoral
8 de novembre Sorteig per designar els membres i vocals de les meses (a les 9h a la secretaria)
10 de novembre Constitució de les meses electorals: famílies i mestres

Resolució de les reclamacions i aprovació del cens definitiu

Publicació del cens definitiu

Fins el 19 de novembre Presentació de sol.licituds per actuar com a supervisor de les meses electorals respectives.
De l’11 al 16 de novembre Presentació de les candidatures
17 de novembre Publicació de les candidatures
Fins el 21 de novembre  Els candidats poden donar a conèixer les seves propostes
22 de novembre Eleccions del sector famílies
24 de novembre Eleccions del sector docent
Fins el 3 de desembre si s’escau Notificació del representant de l’Ajuntament

Notificació del representant de l’AFA

Dimarts 14 de desembre Constitució del Consell Escolar resultant
Màxim 30 dies Les comissions, previstes al reglament orgànic i al reglament de règim intern del centre es constitueixen a la mateixa sessió o en un termini de 30 dies hàbils des de la constitució del consell escolar del centre.
Tot seguit La directora del centre tramet al director/a dels serveis territorials del Departament d’Ensenyament que correspongui, còpia autenticada de l’acta de constitució del Consell Escolar conjuntament amb el resum del procés electoral.

ALGUNES PRECISIONS

Tots els representants legals dels alumnes són electors i es poden presentar com a candidats.

Tots els representants legals dels alumnes tenen el dret i el deure de participar a les votacions.  Si el vostre horari de treball coincideix amb el de les votacions, us facilitarem un justificant. Per poder votar només cal mostrar el DNI o passaport.

Les llistes estaran exposades en les dates que la llei preveu.

Des de l’escola us animem a participar del procés.

Us anirem informant mitjançant el correu electrònic, web i cartellera.

En el cas de la nostra escola, el nombre de representants legals dels alumnes que s’han d’escollir són 4.

Atentament,

Equip directiu