Colònies 6è
Hola famílies, Els nens i nenes de 6è estan gaudint molt de l’experiència de les colònies. Han fent esquí de fons i han patinat sobre gel. A mesura que tinguem més fotos anirem actualitzant i penjant alguna foto més.
Hola famílies, Els nens i nenes de 6è estan gaudint molt de l’experiència de les colònies. Han fent esquí de fons i han patinat sobre gel. A mesura que tinguem més fotos anirem actualitzant i penjant alguna foto més.
Atenció! Benvolgudes famílies! Us informem que el 31 de març farem una donació de sang a l’Escola Ponent de 15.30h a 19:30 h. Estem fent un projecte sobre l’aparell circulatori molt interessant. Fent aquest projecte ens n’hem adonat de la importància que tenen les donacions de sang. Per això, organitzem una donació, perquè no volem deixar
DONACIÓ DE SANG DE 4t Llegeix més »
Aquest matí l’AFA ha participat a la Rua infantil de Terrassa. Tots plegats han gaudit molt de l’experiència. GRÀCIES FAMÍLIES!
Avui a l’escola Ponent estem de festa!!! Aquest any la temàtica de CARNESTOLTES ha estat ” Conviure en un món de diferències”. Durant el matí tota l’escola hem fet un cercavila pel barri. Després, al pati de l’escola, cada nivell ha sortit a ballar. Per saber més de la festa mireu les fotos!!!
CARNESTOLTES A PONENT 2020 Llegeix més »
Aquest matí de 9 a 10 les Salamandres i les Libèl·lules hem compartit una estona plegats ballant i gaudint de la màgia del Carnaval.
Disfresses , somriures , balls i gresca ens han obert les portes al Carnaval d’aquest any! La festa continua i ens espera al carrer per gaudir-lo en família i en bona companyia! Bon Carnaval!
LES MARIETES I LES PAPALLONES ESTEM DE CARNAVAL Llegeix més »
Quina alegria i quina emoció! Aquesta tarda ha arribat el Carnestoltes a l’escola! Primer els nens de sisè ens han animant l’espera fent xerinola, han passejat els vents i els sols de Ponent al nostre voltat, ha estat molt divertit! Després per fi ha arribat el Carnestoltes corrents i saltant, si es que aquest personatge
Arriba el Carnestoltes Llegeix més »
Avui al matí els infants d’infantil hem preparat l’esmorzar de dijous graus. P3 ha tallat la truita, P4 ha sucat pa amb tomàquet i P5 ha tallat les butifarres d’ou. I sabeu què? Tots plegats amb una gran rotllana hem esmorzat i gaudit del matí.
Dijous Gras a Infantil Llegeix més »
FOTOS TALLER MAQUILLATGE Avui, dijous Gras, els alumnes de la Comunitat de Mitjans, hem estat fent un taller de maquillatge. Entre les diferents classes (de 1r a 3r) ens hem pintat la cara ajudant-nos els uns als altres. Ha estat molt divertit. Mireu que guapos i guapes ens hem pintat!
Taller de Maquillatge Comunitat Mitjans Llegeix més »