“Una tirita una sonrisa”
Cliqueu a la imatge per veure el contingut sencer.
“Una tirita una sonrisa” Llegeix més »
Cliqueu a la imatge per veure el contingut sencer.
“Una tirita una sonrisa” Llegeix més »
A LA COMUNITAT D’INFANTIL INICIEM EL 2020 AMB UN AMBIENT NOU: “MOU-TE”. EN ELL PODEM JUGAR AMB ELEMENTS DIVERSOS DE PSICOMOTRICITAT I EDUCACIÓ FÍSICA AL GIMNÀS DE L’ESCOLA. ENS HO PASSEM MOLT BÉ, MIREU!!
UN AMBIENT NOU A INFANTIL: MOU-TE Llegeix més »
Avui, hem gaudit practicant diferents modalitats d’atletisme: – Velocitat, tanques, salt de llargada, pes..
ATLETISME ( 2N ) Llegeix més »
Avui al matí per no perdre el fil de Joan Miró hem fet elements per decorar el passadís d’infantil. Tots plegats hem gaudit molt del fet de convertir-nos en artistes. Quina serà la propera fita?… Estigueu atents!
Elements de Miró Llegeix més »
Avui a la tarda els infants de les Libèl·lules han fet un autoretrat amb una mica d’essència de Miró. La setmana passada els artistes van fer l’obra reproduint el mateix autoretrat de d’aquest però ells i elles que són molts crítics van decidir que el farien personalitzat però mantenint els colors de Miró. Aquesta tarda
Hola famílies, Els nens i nenes de P4 estem treballant la vida i obra de Joan Miró. El dijous passat vam fer l’autoretrat de dues maneres: les Salamandres en versió personalitzada i Libèl·lules intentant imitar l’autoretrat. Aquest setmana seguirem amb més propostes. Mireu quins/es artistes tenim a P4.
Mireu quines fotos dels nens/es de 1r fent atletisme!!
ATLETISME ( 1R ) Llegeix més »
Hola famílies, Aquí us deixem algunes fotos més del dia d’avui. La propera setmana ja es penjaran totes les fotos que han fet les mestres. Gràcies!