DONACIÓ DE SANG DE 4t

Atenció!

Benvolgudes famílies!

Us informem que el 31 de març farem una donació de sang a l’Escola Ponent de 15.30h a 19:30 h.

Estem fent un projecte sobre l’aparell circulatori molt interessant. Fent aquest projecte ens n’hem adonat de la importància que tenen les donacions de sang.

Per això, organitzem una donació, perquè no volem deixar a la gent que ho necessita sense sang.

Donar sang és molt senzill, no fa mal i no trigarem res, tan sols us traurem  menys de mig litre de sang i després podeu seguir el vostre dia amb normalitat. Això si, no podeu fer esport i és recomanable que passeu la resta de dia tranquil·lament.

És important que sapigueu que no pots donar sang si:

• Ets menor d’edat.
  • Tens més de setanta anys.
  • Peses menys de 50 kg.
  • Si fa menys de quatre mesos que t’has tatuat.
  •  Si estàs embarassada.

Estarem molt contents de veure’t el dia 31 a l’escola Ponent.

Adéu i moltes gràcies.

Alumnes de 4t.