Els compositors entren a l’aula: Pablo Carrascosa.

A partir de l’escolta i l’anàlisi d’una obra d’un compositor contemporani, els alumnes creen les seves pròpies obres. Aquest any hem escoltat Rubbing/Scratching/Striking de Pablo Carrascosa.
L’escola Ponent fa cinc anys que participa d’aquest projecte que inicia el Departament de l’Expressió musical de la UAB liderat per Assumpta Valls. Actualment el projecte també forma part de la programació del Servei Educatiu de l’Auditori de Barcelona. El procés acaba amb un concert a l’Auditori de les obres creades per tot l’alumnat.

Ahir ens va visitar el compositor Pablo Carrascosa. Ens va ajudar a millorar les nostres composicions. Va ser una gran experiència d’aprenentatge musical.

Si voleu saber-ne més, mirar vídeos i fotos del projecte cliqueu la imatge:

Rua AFA

El passat diumenge les famílies de l’escola van participar a la rua infantil de la nostra ciutat.
La comparsa va estar formada per 80 persones de les quals van gaudir i asseguren que va ser un èxit!
Gràcies famílies!

Carnestoltes afternoon!

La tarda a Ponent ha estat molt tranquil.la. Els alumnes han fet activitats plàstiques, jocs de taula i balls. Els nens i nenes d’infantil han demostrat que energia no els hi falta i que podrien continuar fent activitats durant tot el dia. Aquí podeu veure les fotos.

Carnestoltes a Ponent 2019!

Quin gran dia de Carnestoltes que hem viscut a l’escola. Disfresses de tot tipus i balls espectaculars que ens han preparat els nostres alumnes. Aquí us deixem el reportatge fotogràfic de la rua i de la desfilada. Feu click a sobre de la nostra fantàstica mestra de música!

Fins aviat!

Arribada del Rei Carnestoltes!

El Rei Carnestoltes ha arribat a Ponent amb molta alegria i molta gresca. Els alumnes s’ho han passat molt bé escoltant rodolins, cantant i ballant. Avui han viscut un petit tastet però demà serà un dia molt intens. Feu click a la imatge per veure les fotos.