TREBALLEM L’UNIVERS a 2n

Aquest tercer trimestre els alumnes de 2n hem fet un treball molt interessant sobre l’espai, l’Univers i el Sistema Solar.

En Carles Puncernau, d’Astrobanyoles, ens va fer una xerrada i ens va explicar molt bé les característiques de les estrelles, els tipus de planetes, com viuen els astronautes, les constel·lacions… Ens va agradar molt la seva visita a l’escola.

Hem estat treballant tot el tema del Sistema Solar a partir de treballs cooperatius, d’exposicions davant els companys, amb vídeos explicatius, amb jocs… per aprendre de manera divertida i significativa molts conceptes, que tot i ser abstractes, els hem entès molt bé.

Aquí teniu el nostre TREBALL COOPERATIU DEL SISTEMA SOLAR 2n 22-23

I les fotografies del moment de l’exposició davant els nostres companys

També hem aprofitat l’aula multimèdia per convertir-nos en astronautes gràcies al croma.