SORTIDA ESCOLA NATURA I4-5

El passat 23 i 26 de maig els nens d’I4-5 vam fer una sortida a l’escola natura per dur a terme una activitat sobre el Buc de Ciència, on el treball consistia a experimentar a partir del concepte de color. Es van dividir els alumnes en petits grups i van dur a terme simultàniament uns racons experimentals i manipulatius centrats en el color. També ens van explicar un conte molt bonic sobre els colors i ens vam disfressar per grups de diferents colors. Ens va agradar molt i vam aprendre moltes coses! Un matí genial!