SORTIDA 2n: EN BLAUET I LES LLACUNES

Els alumnes de 2n estem gaudint de moltes sortides aquest curs. I la darrera ha sigut amb l’Escola de Natura a veure les llacunes de l’Estany.
Des de les guaites hem pogut veure diferents animals: fotges, cabussets, un blauet, una libèl·lula blava, un gaig,… i hem après moltes coses sobre els ocells camesllargues que necessiten les llacunes per trobar-hi menjar i descansar durant els seus viatges migratoris. Tot això ho hem après amb jocs molt motivadors per part de les monitores de l’Escola de Natura, la Maria i l’Ester. Ha sigut un matí molt interessant i ens agrada molt conèixer el nostre entorn proper.
Mireu com de bé ens ho hem passat!