COLÒNIES DE 6è

Els alumnes de sisè han estat tres dies de colònies a l’alberg ”Ruta del ferro” a prop de Sant Joan de les Abadesses. Tres dies d’esports i convivència. Mireu les fotos!!!!!!

SORTIDA P4 MAS BATLLORI

Com a sortida de final de curs, els nens de P4 hem anat a Mas Batllori a passar tot el dia.
Hem fet tres tallers diferents:
– Fem de jardiners, on hem fet una “terra màgica”, anant a buscar terra d’alzina al bosc, sorra del camp de… Llegeix més»

Sortida a la protectora 1r

Els alumnes de 1r vam fer una visita a la protectora d’animals del Pla de l’Estany. Allà ens van ensenyar quines són les necessitats dels animals de companyia, sobretot dels gossos, vam veure’n alguns que els tenien molt ben ensinistrats i sabien fer moltes coses.… Llegeix més»

Sortida Museu Darder 1r

Els nens i nenes de 1r vam anar a visitar el Museu Darder i vam fer dues activitats relacionades amb els mamífers. En una, vam anar a baix on tenen els animals dissecats i vam fer un joc: ens donaven unes targetes amb unes pistes… Llegeix més»