PREINSCRIPCIONS CURS 18-19

Recordeu que del 13 al 24 d’abril hi haurà el període de preinscripció d’aquells alumnes que han nascut al 2015 i de l’alumnat nou d’altres cursos, sempre i quan hi hagi places a l’escola.
Preinscripcions i informació a l’entrada de la nostra escola!!!!

Horari de les preinscripcions:
De dilluns a dijous de 9h a 13h i de 15h a 16h.
Divendres: de 9h a 13h.

Activitats CRP  XTEC   Google

P5 MOSAIC DE PIUS

A la roda de tres, hem fet mosaics de pius. Desenvolupant així la motricitat fina , la creativitat i imaginació!!!!
Aquest joc també permet iniciar-se a la geometria i a l’anàlisi de l’espai.
Aquí podeu veure tot un recull de les obres que han creat aquests petits… Llegeix més»

P5 LOGICO

Logico és un mètode d’aprenentatge autocorrector que consta d’un suport de plàstic amb cursors de colors i una gran varietat de fitxes amb activitats.
La finalitat didàctica és que el nen resolgui les activitats proposades i pugui comprovar de seguida que ha acabat si ho ha… Llegeix més»

FEM MONES DE XOCOLATA – 2n

El divendres abans de Setmana Santa,  cada nen i nena de segon va fer  la seva mona de xocolata. Primer li vam posar Nutella, la vam decorar amb lacasitos, estrelletes, algun ou de xocolata i per últim una ploma.
Com que hem estat treballant les receptes… Llegeix més»